sobota, lipca 08, 2023

Nie każde miejsce jest idealne na prakacje (aka workation ;-))

Jestem na prakacjach w Gdańsku, ma to tego plusa, że hotel jest fajny i z IHG... 
Ale jednak centrum Gdańska ma tą wadę, że do morza jest daleko ;-)
Najbliżej są Stogi i to jest 1.5h na piechotę, albo 20 minut tramwajem, powiedzmy 30-35 minut od wyjścia do dotarcia nad morze.

A na workation jednak człowiek kończy o tej powiedzmy 16:30, ale nie zawsze od razu ma siły by pójść gdzieś, robi się 17:30-18:00 i wyprawa nad morze jest takim sobie pomysłem wtedy... można, ale prościej pójść po okolicy ;-)

Stąd wydaje mi się, że lepsze lokacje na prakacje to takie gdzie od miejsca pobytu do atrakcji jest blisko :-)
Idealna jest Jurata ;-)
Ale chyba Wenecja też jest niezła... nie sprawdzę w tym roku, chociaż mnie kusi by może spróbować.
Tzn. w tym roku mam zamiar, a nawet rezerwację już ;-) na kolejny wyjazd do Wenecji, ale mam też zarezerwowany urlop na wtedy ;-) ale mnie ciut kusi by powiedzmy 2 dni odwołać i pracować i sprawdzić jak będzie ;-)

Stąd dobra miejscówka na prakacje to miejsce gdzie:
  • atrakcje są blisko (góra 15 minut spacerkiem),
  • atrakcje są dostępne po godzinach pracy,
  • atrakcje są atrakcyjne gdy się je widzi n-ty raz ;-)
Stąd Jurata wydaje mi się nadal najlepsza ;-) bo morze jako takie jest zawsze ciekawe, tzn. kiedyś wydawało mi się nudne, ale teraz iście nad morzem mi się podoba bo plaża i może prawie zawsze są inne.




Podobne postybeta
Prakacje ;-)
Zapominalstwo ;-)
Workation ;-)
Morze i plaża mnie dziś zmoczyły i chciały pochłonąć ;-)
Woda, chyba lubię wodę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz