poniedziałek, marca 20, 2023

Workation ;-)

Nie wiem co to jest, ale już drugi rok z brzegu mam sytuację, że zaraz po jednej podróży będę miał kolejną ;-) i obie rzeczy w marcu...
W tamtym roku przyleciałem z USA w piątek i w sobotę jechałem do Juraty, teraz będę miał tak, że przyjadę z Juraty w niedzielę, a w poniedziałek do Tampere w Finlandii. 
Tak potrafię wiele miesięcy się z domu nie ruszać i przebywam zwykle, albo zawsze w promieniu może 1-2 km od domu, a później w ciągu paru dni kilka podróży ;-)

Jurata się w obu przebija ;-) bo na razie wydaje się, że jest to moje place to go dla workation aka prakacji(?) ;-) 

Pierwszy raz trafiłem tutaj w 2021 roku we wrześniu gdy skakałem z samolotu przypięty do pana, który miał spadochron ;-)
Mieliśmy skakać w środę, ale nie mogli więc przenieśli na piątek, ale i tak już miałem urlop na środę więc była wyprawa rowerowa na Hel.
Później byłem w marcu 2022, ale nie wziąłem urlopu... za to złożyłem stąd wypowiedzenie ;-) (iPad z piórkiem pomagają ;-) bo to była jedyna forma jak byłem w stanie podpisać wypowiedzenie ;-)).
Później w czerwcu (w czerwcu nad morzem gwiazd nie widać... nad polskim morzem), we wrześniu... ale też bez urlopów.
Teraz mamy marzec 2023 i są urlopy i praca.

Co zabawne wyjazd do Finlandii się w to też wpisuję bo z racji braku sensownych połączeń i naszego kalendarza tam poniedziałek spędzę podróżując tam, a czwartek wracając ;-) 2 dni wizyty imho nie liczą się do końca jako praca... więc w ciągu 3 tygodni wychodzi mi całe 6 dni pracy :-)

Wcześniej trochę skłamałem, że trafiłem tutaj w 2021 roku.... pierwszy raz to tu byłem chyba 1984 roku ;-) a ostatni w XX wieku w 1990, co ciekawe tym razem przypadł mi pokój (a tak naprawdę poprosiłem o ten pokój ;-)), który miałem te 33 lata temu ;-) 
Fakt, że to co w OSW Kaper było wtedy szczytem luksusu, teraz po tych 33 latach już nie jest ;-) może jestem zepsuty przez różne hotele, ale widać, że ośrodkowi przydałby się remont. Z drugiej strony jakby był wyremontowany to ceny by skończyły x3 najmniej ;-)

Wracając zaś do tytułu postu - workation. IMHO to jedyna, albo i główna zaleta możliwości pracy z domu.



Podobne postybeta
Moc promptów
Nie każde miejsce jest idealne na prakacje (aka workation ;-))
Prakacje ;-)
Mały pomocny coś macOS'a
Update na statusie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz