poniedziałek, lipca 10, 2023

Pixel i iPhone mają chyba inne "filozofie" pracy z radiem ;-)

Taka obserwacja z używania w tym samym czasie iPhone'a 14 Pro Max i Pixel 6 Pro.

Oba mają 5G*, choć 5G w Pixel 6 Pro jest wolniejsze, przynajmniej wg moich testów.
Na iPhone'ie w tym samym miejscu mam powiedzmy 150 MBps, a na Pixel 6 Pro 30 MBps..

Z drugiej jednak strony gdy jadę Pędziolino i są problemy z zasięgami (oba telefony są w Nju) to iPhone płacze, że nie ma zasięgu a Pendolino_WIFI nie działa, a często Pixel 6 Pro ma zasięg, iPhone w pewnym momencie pokazuje 3G, a Pixel 6 Pro ma 4G.

Wygląda więc tak, że przy dobrym sygnale iPhone 14 Pro Max ma lepsze osiągi, ale przy słabszym to Pixel 6 Pro jest lepszy :-)


* z tym 5G to jest w ogóle zabawnie, wcześniej mój Pixel 6 Pro miał tylko 5G w USA, w Europie nigdzie nie łapał (ale bądźmy szczerzy sprawdzałem tylko w Polsce, we Włoszech i na lotniskach w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Holandii. Później pooglądałem na stronie Nju i okazało się, że trzeba 5G włączyć... włączyłem, ale to nic nie dało więc uznałem, że może mój Pixel 6 Pro ma tylko 5G w USA... i jakoś tak po paru miesiącach od włączenia tego 5G w Nju nagle Pixel 6 Pro zaczął pokazywać 5G ;-)




Podobne postybeta
5G do mnie nie trafia
Telefon jako repeater WiFi ;-)
Migracja
Pixel 6 po ~2 miesiącach.... prawie nieodróżnialny od Pixela 4 XL ;-)
Minarety vs. krzyże - 0:1?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz