wtorek, stycznia 03, 2023

Dowód andegdotyczny, ale jednak dowód, że rząd PiS jest zły

Ostatni raz partie na które głosowałem rządziły od 2001 roku do powiedzmy 2004 (w końcu rządził Marek Belka, który do końca nie był wprost z żadnej z tych partii).

Później zawsze wygrywały partie na które nie głosowałem.

Nie przepadałem za tymi partiami, na moim blogu jest wiele wpisów o tym ;-)

Nie lubiłem tych partii, ale choć mogłem się nie zgadzać z większością sejmową to jakoś to się kręciło i ufałem państwu i jego instytucjom jako takim.

Do 2015 wierzyłem w system emerytalny, bo choć może nie idealny to jakoś działał i idea zwiększenia wieku emerytalnego miała sens (w skrócie system emerytalny to taka wirtualna "rura" do której wkładamy pieniądze i z której je później wyjmujemy... ile i kiedy zależy od szerokości tej rury na wejściu i wyjściu i długości rury jako takiej i wydłużenie wieku emerytalnego miało pomóc zachować szerokość rury "na wyjściu" bez poszerzania jej na wejściu, przez jej wydłużenie). 
Przyszedł PiS i rozwalili system emerytalny. Teraz nie liczę na żadną emeryturę. Chociaż od wielu lat płacę maksymalną stawkę.

Od dawna płacę też abonament za TV, chociaż jej już nie oglądam od wielu lat. Przed 2015 rokiem nie miałem nic przeciwko TVP, co prawda denerwowało mnie to, że jest np. program Pospieszalskiego, ale w końcu to telewizja publiczna więc powinna puszczać też to z czym się nie zgadzam.... teraz puszcza tylko to ;-) tamta puszczała jeszcze coś z czym się zgadzałem ;-)

W ogóle, jaki jest teraz najważniejszy problem w Polsce? Wojna w Ukrainie? Inflacja która się wyrwała spod kontroli?

Nie, to że jakiś przebrzmiały zespół na "Sylwestrze Marzeń" w TVP miał tęczowe opaski.... i wypowiadają się w tej sprawie ministrowie.... 

Do bani z taką władzą, chyba nas kurde stać na coś lepszego, nie?

A to wszystko piszę bo znów płaciłem abonament za RTV i czuję się dymany... a i w tym roku zapłacę ponad 20k na emeryturę której nie dostanę bo "za chwilę" ZUS po prostu zbankrutuje (tzn. robi to tak co kilka lat i budżet mu pożycza i umarza pożyczki, ale po prostu teraz to będzie kwota tak wysoka, że już nie będzie skąd pożyczyć...)




Podobne postybeta
A jakby tak zaskarżyć abonament RTV? ;-)
To i ja planowałem zamach stanu?
Czemu obecny Sejm i rząd są wyjątkowe?
Wybory
Starszy brat Ramzesa - Kryzys ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz