niedziela, stycznia 15, 2023

Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)

Mam iPhone'a od początku października 2022, czyli leci już 4 miesiąc.

Nadal noszę w kieszeni nie tylko iPhone'a 14 Pro Max, ale też starszego Pixela 6 Pro ;-)


Niby iPhone jest już moim daily driverem i używam go do wielu rzeczy to nadal nie używam go tak chętnie jak Pixela.
Plus z tego taki, że po prostu mniej telefonu używam ;-)

Android jakoś lepiej umie wykorzystać przestrzeń, co dziwne te aplikacje których używam są chyba lepiej napisane na Androida ;-)

Jak używam Chrome na iPhone'ie to jest to dziwne (Safari jest jeszcze dziwniejsze ;-)), a na Androidzie działa spoko :-)

Głównie mnie w używaniu hamuje klawiatura, nie wiem, ale jakoś na iPhone'ie pisanie idzie mi dużo gorzej niż na Androidzie, a bądźmy szczerzy na Androidzie w porównaniu do klawiatury fizycznej idzie mi fatalnie ;-)

A ostrzegała mnie kiedyś pewna osoba, która przeszła na iPhone'a Mini, trzeba było słuchać ;-)

To czemu używam iPhone'a? Bo Apple umi w zegarki ;-) i sorry, na razie z tego co próbowałem nic nie pobije Apple Watch Ultra :-) 
Chociaż Apple Watch Ultra (i wszystkie Apple Watch) ma bardzo mały wybór tarczy to i tak bije wszystko czego wcześniej używałem. 

Ok, jeden dodatkowy plus Apple, Apple Pay jakoś tak jakby lepiej działa od Android Pay. Np. dostałem pod koniec roku bon sodexo, który bez kłopotu dodałem jako kartę do Apple Pay i Apple Wallet, a w Google/Android Pay mi się to nie udało i dostaję tylko jakieś tajemnicze numerki błędów ;-)

(taki wpis o niczym ;-))




Podobne postybeta
iOS ma z definicji popsutą klawiaturę ;-) i nie lubi przecinków
Brnę w Apple ;-)
Pixel vs iPhone ;-)
PKO BP ssie
Szaleństwo zakupów w Android Market ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz