poniedziałek, stycznia 30, 2017

Usuń jedną aplikacje dziennie

Idąc tropem mojej akcji wyrzucania jednej rzeczy dziennie postanowiłem spróbować odinstalowywać codziennie jedną aplikacje z mojego telefonu.
Liczę, że w końcu zostaną tylko te których używam, a telefon nie będzie miewał niemiłych napadów szarpania... które to najbardziej uciążliwe są gdy słucham podcastu i próbuje jednocześnie coś zrobić.

Dziś do wyrzucenia poszło Allo, które miałem zainstalowane tylko po to by poznać Google Assistant.. a ten mieszka teraz u mnie w domu w Google Home.
posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Wyrzuć codziennie jedną rzecz - reedycja ;-)
Moja własna akcja w Google Home ;-)
No i mam skilla dla Alexy ;-) [wcześniej już miałem akcję dla Google Home :-)]
Czerwona kropka
Wernyhora mode 2 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz