niedziela, kwietnia 30, 2023

Wyrzuć codziennie jedną rzecz - reedycja ;-)

Parę lat temu wpadłem na "sprzątanie" Kaizen ;-) polegało to na tym by raz dziennie wybrać jedną rzecz do wyrzucenia.
I tak ostatnio przechodząc w mieszkaniu dopadło mnie, że znów mam całą masę rzeczy, co do których nie wiem skąd się wzięły, do czego służą i po co je mam.
Wymieniłem kiedyś halogenki w łazience z takich żarowych na LEDowe... ale nie wyrzuciłem tych żarowych, w końcu to całkiem dobre halogenki są.
Kupiłem w trakcie COVIDa parę bandan, których już później i tak nie można było używać ;-) i nadal gdzieś leżą, chociaż ich nie mam zamiaru używać :-)

Trzeba będzie chyba znów podjąć akcję "wyrzuć codziennie jedną rzecz" :-)



Podobne postybeta
Usuń jedną aplikacje dziennie
Sprzątanie kaizen ;-)
A takie tam ;-)
Paragon - zostawić czy wyrzucić?
3 Home w jednym domu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz