czwartek, listopada 18, 2010

Wernyhora mode 2 ;-)

A jeszcze jedno.

Wszyscy wśród nawiedzonych Androidowców (najpierw napisałem, wszyscy, ale później do mnie dotarło, że jednak nie wszyscy, nawet nie wszyscy użytkownicy Androida, że głównie tacy podobni do mnie, czyli nawiedzeni) żyją tym, że za parę godzin zacznie się 6 godzinny outage Android Marketu i obiecują sobie wiele zmian.

Może to będzie ta wielka zmiana, którą wieszczyłem jakiś czas temu? ;-)

A może i nie ;-)

Jedną z przesłanek do snucia takich teorii jest to, że na wielu telefonach Market się ostatnio updatuje [co widać w AppAware].
Ja tu mam inną teorię.
W moim G1 Android Market do wersji 2007 [czyli takiej jak w Android 2.2 Froyo] updatował się już z 2 albo 3 razy i za każdym razem musiałem go z bólem downgradować do starszej wersji, bo niestety nie chciał ściągać żadnych programów. [od ponad tygodnia, albo i dwóch mam już tylko starego Marketa, ale mam nadzieję, że za jakiś czas się zupgraduje ponownie :-)].
I wydaje mi się, że wiele tych "tajemniczych" upgradów Marketu to po prostu upgrade'y u osób, które tak jak ja musiały odinstalowywać Market by móc z niego korzystać ;-)

Za to doszły już do konsoli możliwości do dodawania lepszych grafik i filmów YouTube pokazujących aplikację, więc wydaje mi się, że zobaczymy coś podobnego do Google Chrome Extensions Gallery , w którym jak widać w opisie Buzz Troll Removera są właśnie filmy z YouTube i obrazki :-)

Czy będzie muzyka, książki, PayPal i podobne? Nie wiem.

W tym miejscu chciałem też pochwalić bakteryjkę do G1, którą kupiłem kilka tygodni temu.
Dział świetnie :-)


Podobne postybeta
Coś się dzieje w Android Market ;-)
2 kolejne rzeczy ;-)
Jak wykryć, że ktoś nam zmienia klasy w JVM?
"Hmm"
Do chudości przez szantaż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz