czwartek, lipca 13, 2023

Czerwona kropka

Mam dużo rzeczy w domu i chciałbym wrócić do wyrzucania jednej rzeczy dziennie, ale to jakoś wymaga takiego głębszego zastanowienia i wysiłku ;-)
Stąd dziś mi przyszło do głowy, że wygodnie by było mieć tak, że jak gdzieś widzę w domu coś i pojawia mi się myśl "po co mi to?" albo "kiedy ja tego ostatni raz używałem?" to naklejać czerwoną kropkę na to coś i jak się ich zbierze powiedzmy 5 to wyrzucać ;-)
Albo przeglądać raz na jakiś czas rzeczy z czerwoną kropką i rozważać je grupowo ;-)

Ale przyznam, że sama konieczność nanoszenia czerwonej kropki, pilnowania tego i tak dalej powoduje, że pomysł jest raczej z grupy fajnych, ale trudnych w realizacji ;-)



Podobne postybeta
Gupie lampki, lampeczki i diody...
protected - powinni tego zakazać...
[Lifehack] Jak połapać się w ładowarkach ;-)
Kiedy następny on-call?
iOS ma z definicji popsutą klawiaturę ;-) i nie lubi przecinków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz