czwartek, września 17, 2009

Dołożę się do budżetu Rybnika ;-)

Dołożę się do budżetu Rybnika ;-)

Inwestycja Rybnika w postaci oślepiacza na trójnogu przyniesie kolejne pieniążki miastu ;-)

Nie wiem ile wyniesie moja "składka" za przekroczenie prędkości o jakieś 15-20 km/h, ale władze Rybnika powinny wiedzieć, że od dziś będę się starał NIC NIE KUPOWAĆ w Rybniku. Ani złotóweczki z VAT, ani podatków od firm które by się na mnie wzbogaciły nie dostaniecie!

Btw. mimo wszystko uważam, że wysokość mandatów powinna być zależna od dochodów. Przywalą mi powiedzmy 300 złotych i jakoś mnie to nie ruszy ;-)

Powinni jednak coś zrobić z tym fotoradarem bo mnie oślepił.
Zdecydowanie lepiej bym się też czuł gdyby zdjęcie zrobiła mi prawdziwa Policja, czyli organizacja która ma dbać o przestrzeganie prawa, a nie organizacja powołana do nękania kierowców za parkowanie i dostarczania kasy poprzez mandaty.


Podobne postybeta
Autko chore
Piesakrew!
Drony listonosze...
Czemu mniej miejsc parkingowych to mniejsze korki w mieści?
W końcu otwarli :-)

2 komentarze:

  1. A propos - nie wiem, po co oni poustawiali te fotoradary, ale ostatnio 20 m przed flashbangiem stały niedźwiedzie z suszarką... WTF?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo pewnie postawili wiele pudełek na radary, ale nie we wszystkich są radary, taka zabawka to chyba ponad 100 tysięcy złotych więc z tydzień, czy dwa musi jeden popracować żeby móc kupić mu braciszka.

    OdpowiedzUsuń