środa, września 16, 2009

Patrzajcie w kod a znajdziecie ;)

Dobrze co jakiś czas próbować przypomnieć sobie wzorce projektowe.Dziś dotarło do mnie, że w OOo2GD mam nie tylko wzorzec Factory, ale też Abstract Factory, bo jednym z zadań obiektów tworzonych przez fabrykę jest bycie fabrykami dla obiektów których zadaniem jest pobranie plików. Innych wzorców nie szukałem bo mi się nie chciało ;-)Inna sprawa to to, że nadal moje programowanie obiektowe ma więcej wspólnego z programowaniem strukturalnym. Widzę, też, że zdecydowanie lepiej wychodzi mi tworzenie "od dołu" ;-) 100 razy bardziej wolę pisać kod i w razie potrzeby go refaktorować niż rysować sobie diagramy klas i inne takie.Btw. ktoś zna szybki sposób nauczenia się projektowania obiektowego? :-)


Podobne postybeta
Groch z kapustą, czyli co daje mieszanie OOP z programowaniem strukturalnym
Dzień z frontu ;-)
Jak używamy Java'y ;-)
O wadach wysokiego IQ
Kilogram i ile to jest? To jest dopiero spór :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz