czwartek, czerwca 23, 2011

Zlikwidowali mi tramwaj :-(

No i miałem rację ;-) MPK w Krakowie musiało zmniejszyć na czas wakacji ilość tramwai bo z kasą kiepsko (nie w MPK, a u zleceniodawcy czyli miasta).
Przez to zlikwidowali mi mój tramwaj ;-) Znaczy, że albo będę chodził na piechotę, albo jeździł samochodem. No bo linii 23 do końca wakacji nie ma i nie będzie...
Ja tam przeżyję, ale miasto straci, bo nigdy nie miałem biletu miesięcznego, czyli należałem do tej małej grupy (podobno około 30%) użytkowników komunikacji miejskiej, którzy kupują bilety jedno przejazdowe, na których miasto coś zarabiało... no i moich 200 PLN przez najbliższe miesiące nie dostaniecie.

A jeszcze przed miesiącem czy jakoś tak w kasie miejskiej było tyle kasy by pozwolić sobie na zrobienie za darmo przez 3 dni tramwaju linii 8 coby przewozić za darmo "pielgrzymów"....
Ruch był o tyle kretyński, że turystów pielgrzymkowych należy golić na każdym kroku, bo przecież MPK to jeden z niewielu miejskich serwisów, w których zapłacą miastu. Sypiają zwykle w kościelnych hotelach czy czymś podobny, jadają w kościelnych restauracjach czy jadłodajniach, pieniądze wydają w sklepach z dewocjonaliami umieszczonych blisko kościołów, z których też kościół dostaje największą część kasy. Jeśli miasto chce na nich coś zarobić to tylko na MPK i innych serwisach miejskich, z których muszą korzystać.
Nawet nie pójdą na piwo na Rynek czy Kaźmierz i pieniędzy z podatku od restauratorów też nie będzie.

Ale tak to już jest jak Rada Miasta to ludzie bardziej papiescy od papieża (nawet jak prezydent miasta startował do Trybunału Konstytucyjnego ze skargą na to, że Kraków został obrabowany przez komisję majątkową to to torpedowali coby nie podpaść).....

A przez to ja będę przez kolejne 2 miesiące dymał z buta ;-)

Sobie to zapamiętam.... ;-)


Podobne postybeta
Pełzająca ofensywa
Najbardziej bezsensowne wybory
IKO
1 plus braku tramwaju ;-)
Wybory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz