niedziela, września 15, 2024

Android jednak rządzi w klawiatury

Jeśli chodzi o telefony to od blisko roku mam iPhone 15 Pro Max i Pixel 8 Pro.
iPhone to mój daily driver w którym mam główną kartę.
Głównym i chyba jedynym powodem dla iPhone jest Apple Watch. No i zdjęcia, coś się porobiło te 2 lata temu i iPhone robi lepsze zdjęcia od Pixela.
Ale jeśli chodzi o pisanie na ekranie to nadal Pixel i Android są lepsze.
Jak mam pisać na iPhone to zwykle mi się szybko odechciewa. Sama klawiatura (a też zdarza mi się używać Gboard) jest jakaś taka dziwna. Dużo błędów robię i podpowiedzi są słabe.
Na Androidzie działa to lepiej.
Chociaż to chyba nie tylko klawiatura, a cały interfejs i ekran. Jakoś w Androidzie szybciej się uniem odnaleźć.
Stąd bym jednak chciał Apple Watch działający z Androidem ;-)

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)
iOS ma z definicji popsutą klawiaturę ;-) i nie lubi przecinków
SwiftKey Flow wrażenia
Pixel vs iPhone ;-)
A ja wybrałem Xbox One ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz