poniedziałek, października 10, 2022

iOS ma z definicji popsutą klawiaturę ;-) i nie lubi przecinków

Jeszcze na dobrze nie zacząłem używać iPhone'a, a już go nie lubię ;-)

Tutaj GMAIL z klawiaturą GBoard na Androidzie 13 na Pixel 6 Pro:


Tu to samo, ale na iOS 16 na iPhone'ie 14 Max Pro:



Jak się przyjrzeć to widać np. to, że w Androidzie każdy klawisz ma 2 funkcje.

Jeśli chcę napisać coś w nawiasie to muszę tylko przytrzymać ciut dłużej k i mi się otworzy nawias... na iOS żeby to samo zrobić muszę kliknąć 123, i z drugiego układu klawiatury wybrać otwierający nawias, albo przytrzymać dłużej kropkę i wybrać otwarcie nawiasu stąd... a i tak się cieszę, że to przed chwilą odkryłem ;-)

Ktoś może powiedzieć, że to przez GBoard.... ale nie okazuje się, że w zwykłej klawiaturze iOS nie ma po prostu na pierwszym układzie niczego między spacją a return ;-) więc nie ma też kropki, którą można przy przycisnąć i wybrać przecinek (już nawet nie nawias, ale przecinek)

GBoard na iOS to gigantyczna poprawa w stosunku do oryginalnej klawiatury iOS.... a i tak ma braki.

Coś czuję, że istnieją niezerowe szanse, że w przyszłym miesiącu sobie kupię Pixela 7 Pro ;-)

Jutro przychodzi mi Apple Watch Ultra i mam nadzieję, że uratuje ten cały pomysł z iPhone'm.....




Podobne postybeta
Nie na doskonałego systemu dla telefonu ;-)
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)
Taki tam strumień świadomości ;-)
Telefon lepszym aparatem niż prawdziwy aparat ;-)
Notka miraż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz