sobota, listopada 11, 2023

Pixel vs iPhone ;-)

OK to od jakiegoś czasu jako daily drivera używam iPhone 15 Pro Max, mam też jako sidecara ;-) Pixela 8 Pro (tak, odbiło mi, chociaż powody są głębsze)

No i jest tak, że jakoś nadal mimo 2 lat używania iPhone'ów (wcześniej 14 Pro Max) to nadal jakoś tak bardziej wolę Androida, Pixel 8 Pro jest też dla mnie jakiś taki milszy w dotyku, jakoś lepiej mi w rękach leży.

Dziwnie dzieje się w zdjęciach. Od jakiegoś czasu robię zdjęcia najpierw jednym, później drugim (co musi dodawać mi wyglądu szaleńca jeśli ktoś się temu przygląda, że najpierw robię zdjęcia aparatem z jednej kieszeni (zwykle klika bo dla 1x, 2x i czasem też dla 5x i 0.5x), a później to samo z drugiej) i co dziwne zdjęcia iPhone'a są takie jakby "pewniejsze". 
Tzn. zdjęcia z obu są równe, chociaż czasem zdjęcie z Pixela jest lepsze, albo gorsze, wygląda to tak jakby iPhone był takim baselinem i Pixel czasem ponad niego wyskakuje, a czasem schodzi poniżej. 

Zdjęcia są jednak zwykle tak podobne, że gdy je oglądam w Google Photos w przeglądarce to żeby stwierdzić, który aparat je zrobił muszę spojrzeć do "metryczki" zdjęcia albo wnioskować z tego czy jest szerszy ciut kadr czy węższy (2x i 5x od Pixel 8 Pro są takie jakby mniejsze od tych z iPhone'a, albo większe, zależy jak na to patrzeć, w tym sensie, że stojąc po drugiej stronie Wisły obejmuję Wawel w 2x cały w iPhone'ie, a w Pixelu już ten Wawel ciut się nie mieści).
Chociaż trzeba przyznać, że ostatnimi czasy robię zwykle zdjęcia wieczorami lub gdy jest mało światła, za jakiś czas będąc w Wenecji powinienem mieć więcej światła ;-)

Czyli tak, w dotyku wolę Pixel 8 Pro, do zdjęć coraz częściej sięgam tylko po iPhone'a 15 Pro Max.

Mam tu tak samo jak w momencie gdy zmieniałem OS ;-) dociera do mnie, że nie ma 1 rzeczy która jest najlepsza. 




Podobne postybeta
Praca na stojąco - wersja pro ;-)
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)
Pociąg vs samolot - cena
Dobrze wykorzystany programista
Nexus 5 po jednym dniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz