środa, listopada 01, 2023

Książkowy październik

No nie był imponujący ;-)

Przeczytałem tylko 2 książki...

  • Pani Jeziora - Sapkowski,
  • Empire Turmoil - Scott Jucha
Wysłuchałem audiobooka:
  • Benjamin Franklin: An American Life - Waltera Isaacsona.
Pani Jeziora mi bardzo trudno wchodziła, chyba wiem co mi nie pasuje w Sapkowskim, ta makabra ocierająca się o gore, nie mój typ. A nawet antytyp. Najbardziej podobały mi się kawałki z wcześniejszych książek "na trasie" gdy Geralt, Jaskier i reszta drużyny szukali Ciri, to było fajne i nie było tam żadnego gore. Uwalnianie Ciri takie sobie, cały ten typ z którym Ciri w końcu walczy antypatyczny i w moim odczuciu w ogóle nie powinno być takich postaci w książce :-)

Empire Turmoil lepiej :-) Kocham to feel good sci-fi, dobrzy zwyciężają, w ludziach i nie ludziach ;-) wychodzi dobre jak są w innych warunkach, to jest piękne :-) De facto chyba już w tym kawałku galaktyki nie ma "złych", są tylko złe jednostki, które już w większości miejsc tracą kontrolę.

Benjamin Franklin - bardzo ciekawe, rzeczywiście Franklin jest chyba jedynym z ojców założycieli USA który by się dziś znalazł w Dolnie Krzemowej czy NASA bez dużych problemów z dogadaniem się z tymi ludźmi ;-)

Poza tym męczę Dune... i ciąlge czekam na 5 tom Bobiverse*

* - już przetestowałem prompta dla ChatGPT do którego przekazywać chcę treść strony z updatami i mi powinien powiedzieć czy książka już jest i jaki jest jej tytuł ;-)




Podobne postybeta
Książkowy wrzesień
Książki w grudniu ;-)
Czerwiec - podsumowanie czytelnicze ;-)
Bullshit Jobs jest słabe
Wiedźmin mnie pokonał ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz