wtorek, października 31, 2023

Elektryczna kanapka....

Nie wiem jak Wy, ale ja czasem jadam elektryczne kanapki ;-)

Tak się składa, że chleb trzymam w zamrażalniku, bo dzięki temu mam ułudę, że jest w miarę świeży (bo tak smakuje podobnie do świeżego chleba), ale to znaczy, że jak chcę zjeść to muszę te 15-20 minut odczekać między wyjęciem z zamrażalnika a zjedzeniem...

Czasem jednak spotkania w pracy nie pozwalają na tak długie przerwy....

Wtedy jest czas kanapki elektrycznej ;-)

Bierzemy chleb 4 kromki chleba (ktoś z mniejszym tosterem może wziąć 2, a z większym np. 6 ;-)).
Wkładamy do tostera na 1-2 minuty (nie wiem ile)
Wyjmujemy
Na dolną dużo ketchupu
Na ketchup plasterek sera (bez laktozy), jak chcemy poszaleć to dwa ;-)
Kimchi - ostre :-) tak na bogato
Ketchup
Druga kromka na to

Palce lizać :-) a wszystko gotowe w ~5 minut :-)



Podobne postybeta
Przygotowywanie jajecznicy jako analogia procesu produkcji oprogramowania ;-)
Ja to mam jednak utylitarne podejście do jedzenia ;-)
A może zarwać noc?
Dowód andegdotyczny, ale jednak dowód, że rząd PiS jest zły
Papier nad e-booki :-)

3 komentarze:

  1. Zawsze chciałem spróbować to kimchi a nie wiem gdzie i jakie kupić. Możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba pierwsze kupiłem tak na początku roku we Frisco (np. to https://www.frisco.pl/pid,135248/n,delikatna-kimchi-ostre-ekologiczne-bio/stn,product?context-cookie=AQEGa2ltY2hp%2Fw lub to https://www.frisco.pl/pid,135249/n,delikatna-kimchi-tradycyjne-bio/stn,product?context-cookie=AQEGa2ltY2hp%2Fw) i mój pierwszy błąd to była próba jedzenia wprost ze słoiczka, nie mój styl jednak ;-) bo to draństwo tak jedzone nie jest za dobre ;-) za kwaśne jest, ale w chlebie jest mniam mniam ;-)
      Słyszałem o kimś kto próbował z ryżem i nie było dobre, sam nie próbowałem.

      Usuń
    2. Dobre to. Polubiam! Kimchi znalazłem w lidlu.

      Usuń