poniedziałek, sierpnia 25, 2014

Migracja

Moja podróż do Nju mobile została rozpoczęta ;-)
Dziś podpisałem papiery i dostałem SIMa na którym jest numer tymczasowy, który sobie jednak odpuszczę i poczekam aż mój numer zostanie zmigrowany z T-Mobile do Nju mobile.

Co mi się podoba to to, że na każdym etapie dostaję maile z wyjaśnieniem co się stało i co będzie dalej.
Dzięki temu wiem czego się spodziewać i kiedy.
Widzę też, że firma się o mnie troszczy.

Wystarczyło napisać kilka dobrych wzorów tekstu i wysyłać je w odpowiednim momencie i klient czuje się poinformowany.

Zawsze mnie zaskakiwało, że taka banalna rzecz, która ma gigantyczny wpływ na odbiór jest ponad zdolnościami pojmowania wielu speców od marketingu.

Bronią się tekstami, że przecież klienci wiedzą (nie wiedzą), albo że "nasz personel zawsze chętnie poinformuje" (zwykle nie z własnej woli bo mają swoje problemy, a na dodatek słabo im płacicie więc czemu się mają starać?).

A wystarczy sobie typowe sytuacje opisać i wysyłać w odpowiednim momencie maila i klient będzie zadowolony.

Podejrzewam, że nawet odpowiednio spreparowany tekst (grzeczny!) dotyczący braku opłaty rachunku by sprawy przyspieszył.


Podobne postybeta
Windows 8 - na razie czekam ;-)
Strzeż się uses-feature
Dwa narzekania ;-)
Klauzula samoluba?
Zła lojalność ;-)