wtorek, lipca 11, 2023

Copilot za bardzo pomaga i czasem trzeba go wyłączyć ;-)

Trzeba wyłączać Copilota gdy się robi zadania programistyczne, bo drań podpowiada i sam je próbuje rozwiązać ;-)

Dziś poszedłem najpierw w algorytm który de facto był O(N*log(N)), chociaż w mojej wersji był O(N) bo miałem odpowiednio dużą stałą ;-) ale fakt, że moja stała to było 32 ;-), a można było zrobić ze stałą 2... to było szukanie brakującej liczby w liczbach od 0 do N (mamy tablicę z liczbami od 0 do N, bez jakiejś liczby), ale z haczykiem, że do liczb się można dostać tylko po bitach ;-)
Mój pierwszy pomysł był taki by robić xor czyli niby O(N) z dużą stałą (bo dla każdej liczby przejść 32 bity.... ale tak naprawdę tych bitów jest max log(N), więc tak naprawdę to jest O(N*log(N))... 

No i od początku mi Copilot podpowiadał to prawidłowe rozwiązanie i sam nie mogłem go wymyśleć ;-)

Stąd chyba będę wyłączał Copilota gdy będę się bawił w robienie zadań :-)



Podobne postybeta
Kupię sobie jednak Copilota
Toole do CI są dziwne ;-)
Olśnienia :-)
Copilot chyba pomaga ;-)
Java 8 + lambdy = wolno ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz