wtorek, maja 23, 2023

Stand desk w walce z jetlagiem... albo byciem niewyspanym ;-)

Trochę mało dziś* spałem.... tak od 6 rano do 10:00.

I niby wszystko było OK, ale tak z 2 godziny (tak koło 14) temu mnie zebrało i mi się zachciało spać, piję Colę (z kofeiną), ale nadal.
I wpadłem na pomysł :-)

Podniosłem sobie biurko do pozycji stand i nagle jest lepiej ;-)

Tzn. nadal mi się chce spać, to się nie zmieniło ;-) ale wiem, że w razie czego nie zasnę ;p

Czyli stand desk jest dobrym sposobem na to jak człowiek jest śpiący ;-)


* - no nie dziś, ale piszę posty "na zapas" bo będę zajęty przez następne kilka dni ;p jak ktoś ciekawy to piszę to w sobotę 20 maja ;-)




Podobne postybeta
1.3 σ w kierunku średniej ;-), czyli wcześniej wstaję
Walka z VacLagiem - start ;-)
Czy się stoi czy się siedzi... Rasbperry Pi z czujnikami ultradźwiękowymi to stwierdzi ;-)
Stróż biurka ;-)
Trudno hackować sprzęt....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz