czwartek, maja 25, 2023

Stróż biurka ;-)

Robiłem "porządki" i przesiedliłem jednego LEGO robota BD-1 z półki w Kalaksie którą zajmował z R2-D2.

Teraz "robi" za stróża mojego biurka ;-)


Przy okazji widać moje "oszustwo" i "zapasowe" posty które dziś* napisałem ;-)


Przy tym świetle cień całkiem fajnie za nim wygląda ;-)

Jego konstrukcja ma to do siebie, że pisanie na klawiaturze, podnoszenie biurka czy cokolwiek podobnego sprawia, że zaczyna lekko drgać i wygląda "jak żywy"**

* - dziś wg definicji, czyli czasu od wstania do teraz ;p
** - na ile robot i to jeszcze z LEGO może być żywy ;-)




Podobne postybeta
Stand desk w walce z jetlagiem... albo byciem niewyspanym ;-)
"Fizyczny" projekt, jak zacząć?
No i jest problem natury logistyczno-temporalnej....
Smok...
Roboty i Android...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz