środa, kwietnia 19, 2023

Lepszy soundtrack dla rzeczywistości ;-)

Parę lat temu przez przypadek odkryłem jak nadać znanemu miejscu w mieście nowego charakteru ;-)
Jak sprawić by coś co widzimy codziennie idąc stało się takie ciut niezwykłe ;-)

Trzeba po prostu mieć w uszach słuchawki i słuchać jakiejś majestatycznej muzyki ;-)
To nie może być coś "normalnego", musi być coś bardziej takiego specjalnego.

Pierwszy raz to zauważyłem gdy wracałem kiedyś z pracy, szedłem w okolicach ronda Mogilskiego i "na słuchawkach" miałem Alegrie z Cirque du Soleil, a później coś z Kooza... Rondo Mogilskie nabrało wtedy o wiele ciekawszego charakteru ;-)

Podobnie było w Wenecji... tak wiem, Wenecja jest niezwykła sama z siebie, ale po jakimś czasie człowiek ślepnie na tą niezwykłość. Wtedy pomogła mi muzyka z Dooma ;-) BFG Division albo At Doom's Gate dodają ciekawego smaku placowi św. Marka tak w okolicach 23 ;-)



Podobne postybeta
Quidam - Cirque du Soleil
Zdjęciofilm 2 :-)
Programowanie z uśmiechem?
Moje "odkrycia" 2014 roku :-)
Woda, chyba lubię wodę..

1 komentarz:

  1. https://m.youtube.com/watch?v=cq-d12j13C4&pp=ygURSmFzb24gU2lsdmEgTXVzaWM%3D

    OdpowiedzUsuń