czwartek, kwietnia 20, 2023

Jakie słuchawki z tłumieniem szumów wybrać?

Mam odpowiedź na pytanie "jakie są najlepsze słuchawki z tłumieniem szumów".

Odpowiedź brzmi - to zależy ;-)

W przypadku słuchawek dousznych używam Pixel Buds i AirPods Pro 2.

Pixel Buds są świetne, szczególnie dobrze nadają się do słuchania muzyki i rozmów telefonicznych. Jakoś lepiej mi do tych dwóch rzeczy służą od takich AirPods Pro.

Tłumienie mają jednak takie sobie. Muzyka wg mnie brzmi w nich lepiej niż w AirPods Pro, ale bardziej słychać szumy. 

Interfejs też jest bardziej skomplikowany, bo działają w oparciu o stukanie ;-) i trzeba pamiętać co które oznacza, np. rozłączenie się to 2 stuki.

Dodatkowy zarzut to to, że nie do końca lubią siedzieć w uszach.

Można je ładować tak USB-C jak i na Qi-Charger.

AirPods Pro 2 są też świetne. 
Mają najlepsze tłumienie szumów. Spokojnie można słuchać podcastu idąc obok drogi gdzie szybko jeżdżą samochody. Na zwykłych słuchawkach bez tłumienia nic byśmy nie słyszeli, a tutaj niedość, że słyszymy doskonale podcast to jeszcze nie słychać ryku przejeżdżających aut.

AirPods Pro mają jednak problemy z telefonem. Moi rozmówcy wolą jak używam z iPhonem 14 Pixel Buds niż AirPods Pro. Podobno lepiej słychać mój głos.

W przypadku słuchawek nausznych używam Sony WH-1000XM5 i AirPods Max.

Do ładowania trzeba używać Lightning, albo Qi-Charger (chociaż też taka do Apple Watch działa) 

Sony WH-1000XM5 są świetne do domu. Są tak lekkie, że ich nie czuć, bardzo fajnie też brzmią.

Jednak w pociągu czy samolocie nie dają aż tak rady, może to przez to że są plastikowe i lekkie i może przez to część dźwięków się przebija? Próbowałem porównywać wrażenia z Sony i z AirPods Max i jednak Sony odbierałem jako gorsze, spokojnie można ich było używać i było lepiej niż bez nich, ale bardziej przebijały się sygnały z zewnątrz.

Testowałem w samolocie lecąc do Helsinek i z powrotem i w Fińskim pociągu, oraz przez jakiś czas w Pendolino w Polsce.

Do ładowania używa się USB-C.

AirPods Max są cięższe niż Sony, ale świetne w tłumieniu hałasu w samolocie i w pociągu :-)

Przeleciałem w nich przynajmniej 2 razy Atlantyk lecąc do USA i z powrotem, wielokrotnie używałem w Pendolino i takich "zwyklejszych" pośpiesznych pociągach i są świetne do oglądania filmów.

Do muzyki też są dobre, acz ja wolę jednak brzmienie Sony WH-1000XM5 :-)

Wystarczy użyć tego "flow" i wszystko będzie jasne ;-)



Ale jakbym miał kupić 1 to w przypadku dousznych bym chyba wybrał AirPods Pro, chociaż to by utrudniało rozmowy telefoniczne, w przypadku nausznych wybrałbym jednak Sony WH-1000XM5 chociaż kocham swoje AirPods Max to jednak ten Lightning czyni je trudnymi do używania.

Aha, wszystkich tych słuchawek używałem tak z Androidem na telefonach (głównie Pixel 6 Pro), jak i na iOS, iPadOS i macOS i wszędzie działały bez żadnych problemów. Chociaż AirPods Pro i Max z tego co rozumiem potrzebują iOS/iPadOS lub macOS by móc sobie aktualizować firmware.



Podobne postybeta
AirPods Pro po 5 miesiącach
AirPods Pro nie lubią się z hulajnogami ;-)
AirPods Pro rządzą
Łatwiej kupić AirPods Pro jako komplet niż jedną słuchawkę...
On-call i sąsiedzi którzy robią remont się nie łączą zbyt dobrze :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz