poniedziałek, grudnia 22, 2014

Moje "odkrycia" 2014 roku :-)

W kolejności alfabetycznej:
Architecture is a Good Idea kanał na YouTube o architekturze (po polsku jest mimo angielskiej nazwy :-)),
- Cardboard - prosta namiastka okularów 3D, która pozwala pobawić się w Virtual Reality przy użyciu smartfonu,
- Cirque du Soleil - genialny cyrk :-) (widziałem w październiku, "odkryłem" we wrześniu),
- Get-It-Done-Guy - podcast o "brudnych" trickach pozwalających na szybsze zrobienie tego co trzeba,
- Ikea - za to jak szybko kupuje się w niej kuchnię ;-),
- Inbox - w końcu nie gubię maili,
- IntelliJ Idea - już niby wcześniej używałem, ale w tym roku zacząłem go używać w pracy i pokochałem, to pierwsze od dawna IDE, które chce pomóc w kodowaniu. W pracy używam wersji full, w domu Community i Android Studio,
Jaybird Bluebuds X Bluetooth - słuchawki bezprzewodowe, w końcu nie muszę się szarpać z kabelkami gdy chcę posłuchać muzyki z telefonu,
- Mithermages - seria Orsona Scott Carda, najpierw poznałem po angielsku, teraz czytam po polsku i czekam na 3 część,
- metody - dopiero niedawno, po obserwacji studentów w trakcie ich kwalifikacji na praktyki zauważyłem, że w trakcie pisania wywalenie czegoś do metody (bez jej pisania!) ułatwia ugryzienie problemu,
- Moto 360 - nie umykają mi już dzwoniące telefony,
- Nadwiślańska 11 - mój blok, miłość od pierwszego wejrzenia :-),
- OS X - w końcu jakby udane połączenie *niksa z ładnymi okienkami, używam w pracy, w domu używam Ubuntu,
- Polymer - pierwsza od dawna biblioteka, która mi się spodobała od pierwszego wejrzenia,
- sideload - można mieć nowego Androida na urządzeniu bez kombinowania,
- SSD - jest szybko,
- The Giver - seria książek

Było tego trochę ;-)

Podobne postybeta
Google I/O 2015 spojrzenie drugie
OS X po tygodniu - tak sobie
Czytelniczy listopad
Lubię JavaScript
Wyznanie, wyjaśnienie i coś z zupełnie innej beczki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz