sobota, czerwca 26, 2021

AirPods Pro nie lubią się z hulajnogami ;-)

Będąc na urlopie w Gdańsku zrobiłem pewnego dnia trasę od Orłowa, do Sopotu, po Sopocie, do Brzeźna i z Brzeźna do Sopotu... Ale w pewnym momencie stwierdziłem, że jednak to już długo i jednak chce być wcześniej w hotelu więc wziąłem hulajnogę Lime...
W Warszawie używałem i była świetna do obejchania w koło Pałacu Kultury ;-)
Tu też było nieźle, ale....
AirPods Pro w uszach, obie ręce na kierownicy, jakieś 16 czy 17 km/h po płytkach (nie wiedzieć czemu tamtejszą ścieżkę postanowiono zrobić z kostki)... To powoduje, że słuchawki chcą wylecieć z uszu ;-) a poprawianie ich w czasie jazdy mi jakoś nie wychodziło.
Raz mi prawie słuchawka wyleciała ;-) i musiałem się zatrzymać żeby poprawić...
W ogóle ostatnio już mi kilka razy AirPods Pro wypadały lub były bliskie wypadnięcia...
Stąd jakby co, lepiej uważać na AirPods Pro w razie jady na hulajnodze :-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Axis Crossing jest dobre
Czemu nie korzystam z hulajnog elektrycznych?
AirPods Pro po 5 miesiącach
Jakie słuchawki z tłumieniem szumów wybrać?
Łatwiej kupić AirPods Pro jako komplet niż jedną słuchawkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz