czwartek, lutego 06, 2020

AirPods Pro rządzą

Dziś mi przyszły i wracałem w nich z pracy.
Podpięte do mojego Pixela działają nieziemsko. Nic w okolicy nie słychać :-)

Sparowanie z Androidem było proste, nawet nie podpinałem ich do mojego Macbooka Pro czy iPada Pro, bo po co? (btw. Pro w przypadku produktów Apple takich jak laptopy znaczy "zdatny do użycia" ;-) w przypadku iPadów używać się da też tych nie Pro ;-))

Mam niemal wrażenie, że ten noise cancelling działa lepiej niż w moich dużych Sony. Może nawet działa za dobrze ;-)
Bo jak założyłem lewą słuchawkę tylko, a prawej jeszcze nie to wydawało mi się, że "straciłem lewą stronę".

Ogólnie dobry produkt.

(tak, to pewnie moja droga w kierunku iPhone'a, choć przyznam, że jestem zachwycony Pixelem 4 XL)


Podobne postybeta
On-call i sąsiedzi którzy robią remont się nie łączą zbyt dobrze :-)
Łatwiej kupić AirPods Pro jako komplet niż jedną słuchawkę...
AirPods Pro po 5 miesiącach
Projektowane dla Kalifornii ;-)
Jakie słuchawki z tłumieniem szumów wybrać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz