sobota, grudnia 10, 2011

Szaleństwo zakupów w Android Market ;-)

Odbija mi ;-) korzystając z promocji w Android Markecie, dzięki której codziennie przez 10 kolejnych dni (dziś mamy 4 dzień ;-)) można pobrać 10 wybranych przez Google aplikacji po 10 centów (33-34 grosze) sztuka, kupiłem już chyba 29 sztuki ;-) wydając na to około 10 PLN :-)
Dla porównania pierwsza z aplikacji którą kupiłem w ramach tej akcji, czyli Paper Camera kosztuje normalnie 6.2 PLN.
Tak się zastanawiam, że ta akcja może się przełożyć na to, że chętniej w przyszłości będziemy wydawali pieniądze w Android Markecie.
Wiele osób dla tej promocji doda specjalnie kartę kredytową do Google Checkout (czy teraz już Google Wallet) co oznacza zdjęcie pierwszej przeszkody - trudności w zakupie. Sam pomagałem koledze z pracy dodać kartę ;-)
Jeżeli ktoś kupi kilka-kilkanaście aplikacji w ramach promocji to może chętniej później podchodzić do kupowania aplikacji i gier w pełnej cenie (sam się skusiłem na Shine Runner). A sam wcześniej kupowałem tylko aplikacje narzędziowe i klawiatury, a tu proszę grę kupiłem ;-)
Może więc ta promocja przełoży się na wzrost chęci do zakupów? Pewnie nie wszystkich, bo zgaduję, że jak 30% tych 200 mln użytkowników Androida (a pewnie jest ich mniej bo ja sam mam 3 urządzenia z Androidem) ma karty kredytowe to jest dobrze, ale jest szansa, że pewna grupa ludzi chętniej się będzie pieniędzy pozbywać ;-)


Podobne postybeta
Chęć mordu....
Allegro to jest banda amatorów.
Android 5.0 pierwsze wrażenia
Ice Cream Sandwich na Naxus S :-) ciąg dalszy ;-)
Ekonomia w praktyce ;-) czyli jak zniechęcić kieszonkowców