czwartek, września 08, 2022

W 2023 będę na Rammstein 2.... wróć 3 razy ;-)

Po koncercie w Wawie zapragnąłem mieć jakieś koszulki i czapeczki z logo Rammstein, poszedłem do ich sklepu i była też możliwość kupienia rocznego członkostwa w LIFAD.... a że mi po głowie chodziło, że pewnie jeszcze jakiś koncert będzie w 2023, bo skoro mają nową płytę... 

I miałem rację, Rammstein ogłosił nową trasę i tym razem mam zamiar 2 3 razy pójść :-)

17/07/2023 do Berlina i 30/07/2023 do Chorzowa :-) i jeszcze raz w Chorzowie 31/07/2023, ale tym razem w feuerzone :-)

W Berlinie nigdy nie byłem, a jakoś tak z Run Lola, Run i Kleo mi się podobał to chcę zobaczyć na żywo, a znów Chorzów lubię bo przecież tam przez jakieś 11 lat mieszkałem dzieckiem będąc ;-)

Stąd w 2023 2x 3x Rammstein! ;-)




Podobne postybeta
Pociąg vs samolot - cena
Rammstein :-)
Rammstein :-)
Kolejne książki :-)
Kiedy polecimy na Marsa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz