czwartek, lipca 25, 2019

Rammstein :-)

Byłem wczoraj w Chorzowie na koncercie Rammstein :-)

Prawie ogłuchłem, ale słuchawki nawet takie "na wtyk" w uszach powodują, że jednak trochę mniej się dostaje niż te 80-90 dB ;-) [mam nadzieję ;-)]

Ludzie na Stadionie Śląskim od jakichś 10 lat (pewnie byli młodsi też) do ponad 60 ;-)

W samym Chorzowie było widać wielu, którzy szli na koncert. To dla mnie trochę dziwne, bo w Krakowie tego zwykle nie widać ;-)

A ja czas przed koncertem wykorzystałem do tego by pochodzić po Chorzowie (~14 km przeszedłem ;-)) i zobaczyć "stare śmieci", czyli miejsce gdzie mieszkałem, gdzie chodziłem do szkoły i inne podobne :-)

Trudno mi powiedzieć czy ten koncert był lepszy czy gorszy od koncertu Rammstein na którym byłem 3 lata temu.
Był inny, inną miał oprawę, nawet inną dynamikę.

Rammstein postanowił też wkurzyć skrajną prawicę ;-) i gdy "płynęli" na pontonach bisować to wymachiwali nie tylko Polską flagą, ale i tęczowymi ;-)

Podobne postybeta
W 2023 będę na Rammstein 2.... wróć 3 razy ;-)
Fotografowanie
Pociąg vs samolot - cena
Eventy na żywo nie zawsze są bardziej wow niż w TV ;-)
Bug w debugu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz