sobota, września 10, 2022

Przechodzę na iPhone'a...

Od "zawsze" (czyli od 2009 roku ;-)) wybierałem Androida.

Miałem oryginalne G1, Nexus S, Nexusa 4, Nexusa 5, Nexus 10, Nexus 7 (obie edycje ;-)), Nexus 6, Pixela C, Pixela XL, Pixela 2 XL, Pixela 3 XL, Pixela 4 XL, Pixela 6 i teraz mam Pixela 6 Pro....

Ale ponieważ dla Google Polska to III świat, to zawsze kupowanie tych urządzeń było trudne. Zwykle były z nieoficjalnego importu i przez to nigdy to nie był sprzęt dla Polski... np. mój Pixel 6 Pro 5G miał tylko gdy byłem w tym roku w Kalifornii ;-)

Stąd uznałem, że spróbuję z Apple... dokonałem zamówienia koło 14:45 w piątek, a sprzedaż była od 14....

I trochę mnie terminy przerażają ;-)

W kolejności są to ;-)




Rozpiętość od 16 września do 4 listopada ;-)
50 dni... 

Sam nie wiem czy mi się zamiana spodoba, jeden plus, Apple Watch bije na razie wszystko co jest po "mojej" obecnej stronie barykady...




Podobne postybeta
Z Nexusów do Pixeli
Względność ceny - czemu bezdomni w USA miewają iPhone'y?
Pixel XL jest genialny
Pixel 4 XL czy iPhone 11 Pro
Pixel 6 po ~2 miesiącach.... prawie nieodróżnialny od Pixela 4 XL ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz