sobota, czerwca 24, 2023

Kolejne książki :-)

Jakoś tak w listopadzie kupiłem 1, a później pozostałe 19 książek z serii Silver Ships napisanych przez S.H. Jucha. Nawet te 19 kupowałem będąc w Wenecji i mi PKO BP kartę zablokowało... 2 razy ;-)

Później dotarło do mnie, że są jeszcze 4 dodatkowe w tym samym wszechświecie, które warto przeczytać po 13 książkach.
Przeczytałem, pierwszą wyjeżdżając z Juraty, później kolejne w Finlandii i w końcu skończyłem w Polsce i wróciłem do Silver Ships bo miałem jeszcze 7 ksiązek.

Ale jakoś niedawno, gdy byłem w Wawie (nie pomnę czy przed czy po marszu 4 czerwca na którym byłem :-)) mi się skończyły.... 

Okazało się, że jest jeszcze parę, 5 dodatkowych... i tak się zbliżałem do końca 4, aż dziś się okazało, że ich jest nie 5, a 8 dodatkowych ;-)

I tak mam jeszcze do czytania 4 książki, a podobno autor pracuje nad 9 z 3 serii...




Podobne postybeta
Marsz, książka i resorówki ;-)
Książki w grudniu ;-)
W 2023 będę na Rammstein 2.... wróć 3 razy ;-)
Książki mi jakoś nie wchodziły w czasach COVIDa...
Książeczki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz