poniedziałek, czerwca 29, 2020

A może by tak zacząć zamykać przeglądarkę? ;-)

Dotarło do mnie, że na moich komputerach przycisk do zamknięcia okienka przeglądarki jest totalnie pozbawiony sensu istnienia.

Nigdy go nie przyciskam (ani nie robię CTRL/CMD-W na ostatnim oknie, ba szczerze to rzadko robię to na jakimkolwiek oknie ;-))

Jeśli przeglądarka mi się zamyka to przez to, że się restartuje po updacie, albo rzadziej gdy muszę komputer zresetować.

Fakt, są jeszcze inne aplikacje które tak u mnie mają, Spotify, IntelliJ, iTerm, zwykle też Atom i Notion, ale bądźmy szczerzy w nich spędzam znacznie mniej czasu ;-)

I teraz mnie kusi by może dla testu zacząć wyłączać przeglądarkę? 
Fakt mam w niej e-mail, kalendarz i inne rzeczy, ale momentami mam wrażenie, że przez to, że wystarczy w niej zrobić CTRL/CMD-T i wpisać np. adres strony z newsami to ta przeglądarka kieruje moją uwagę, a nie ja.
To była przewaga IE i jego braku tabek ;-) 
Używanie go było dużo trudniejsze i przez to człowiek mniej może szedł za "ciągiem" z przeglądarki ;-)

Na razie mnie kusi ;-)

Btw. na telefonie przeglądarkę mam już dawno schowaną i ogólnie staram się wyrzucić z pierwszego ekranu wszystkie "bezmyślne wypełniacze czasu". 
Teraz wygląda mój ekran w telefonie tak:


Moja nadzieja jest taka, że jak będę miał telefon jako jedyne urządzenie i będę się nudził to szybciej zajrzę do Kindle'a czy Pocket'a niż do apek które mam schowane ;-)

Ale to taka dygresja.



Podobne postybeta
Bałagan na podłodze = bałagan w głowie? ;-)
Starzeję się ;-)
Migracja z blog.pl do blogger.com
Jak Chrome Firefoksa ruguje.....
Wolne komputery nie pozwalają się skupić....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz