wtorek, kwietnia 14, 2020

Tesco hack ;-)

Od paru dni, czy nawet od ponad tygodnia wchodziłem na stronę ezakupów Tesco w nadzieji, że może zwolni się jakiś termin.
Ale nic nie było....
Liczyłem, że może koło północy pojawi się jakiś termin po 5 maja....

Ale jak próbowałem raz pojawił mi się wcześniejszy termin, ale nie udało mi się go zarezerwoać...

A co jeśli Tesco ma tak, że jest ileś serwerów i zależnie na który się wpadnie to są sloty albo nie ma?

To użyłem NordVPN i zmieniłem IP na takie z San Francisco.

Nic, nadal nie ma wolnych terminów.

To zmieniłem przeglądarke z Brave na Chrome....

I pojawiły się :-)

Na 16 kwietnia :-)

To zarezerowałem i wrzuciłem troche rzeczy do koszyka ;-)

Tesco wzięło pieniądze więc jest szansa, że może sie jednak załapię ;-)

Ale okazuje się, że w polowaniu na sloty trzeba kombinować ;-)


Podobne postybeta
Rejestracja na szczepionkę
Allegro to jest banda amatorów.
Marzec :-)
Strona z pomocą dla OOo2GD
No i jest problem natury logistyczno-temporalnej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz