piątek, stycznia 22, 2021

Rejestracja na szczepionkę

Dziś rejestrowałem kogoś na szczepienie COVID-19 i system działa, ale jeszcze nie jest jakoś szczególnie pomocny.

Najpierw nie pokazywał niczego poza skierowaniem, później pokazał stronę gdzie chciał potwierdzenia informacji, które sam wcześniej zebrał... później pozwolił wybrać miasto, ale jak zacząłem szukać po punktach szczepień to zero.... a i pierwsza dostępna data to 22 lutego ;-).

W końcu okazało się, że lepiej nie wybierać punktu szczepień.

Znalazł wtedy na 17 marca, ale ten termin szybko zniknął i musiałem zarezerwować termin na 18 marca.

A to pierwsza grupa ;-)

Jakiś czas temu liczyłem, że sam się załapię może tak w listopadzie 2021... ale podobno wtedy to my skończymy I grupę szczepić.

Więc może listopada 2022? ;-)




Podobne postybeta
Jebana ignorancja
Fauci ouchie - mam i ja ;-)
Tesco hack ;-)
Workflow dla Alfreda do dodawania tasków z projektami i labelkami do Todoista :-)
Szczepionki mRNA są niemal specjalnie dla programistów i programistek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz