poniedziałek, listopada 29, 2010

Strona z pomocą dla OOo2GD

Od dłuższego czasu planowałem to zrobić, ale mi się nie chciało ;-)
Ostatnio jednak przełamałem się i zacząłem tworzyć stronę w Google Sites, która ma być pomocą dla OpenOffice.org2GoogleDocs.

Zapraszam na stronę pomocy dla OOo2GD.

Wszelkie uwagi mile widziane [tutaj, w Google Buzz, na maila, w surveyach].

Stworzyłem też nową ankietę, która ma sprawdzić czy mogę liczyć na pomoc użytkowników OOo2GD w umieszczeniu go w Google Apps Marketplace.
Tak się składa, że Google liczy sobie za dodanie aplikacji 100 USD, a to trochę za dużo żebym sam z tego wyskoczył [ja mogę dać 25 USD, bo to wg. mnie rozsądna cena]. Dlatego stworzyłem ankietę, która pozwoli mi ocenić czy znajdzie się taka liczba osób by opłacało mi się zmienić moje konto w PayPal do takiego na które można przesyłać donacje.
Myślałem o datkach 5 USD, wtedy z moimi 25 USD potrzebne by było 15 osób, które byłyby gotowe wyłożyć po 5 USD. Ewentualny podatek wezmę na siebie [jak rozumiem będzie to 18% bo raczej się nie załapię w tym roku na 32% ;-)].

Tutaj ankieta:




Podobne postybeta
100USD to jednak za dużo.....
Otwarty umysł - definicja ;-)
Sprzęt WiFi w procentach
Milion
Tesco hack ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz