piątek, września 06, 2013

Allegro to jest banda amatorów.


Ktoś rzucił dziś linkiem do ebooki.allegro.pl, że fajna promocja.
Wszedłem, wrzuciłem do koszyka 7 książek, których jeszcze w formie e-booków nie mam.
Zażądało stworzenia konta przy kupnie, to stworzyłem, przeszedłem do płatności, wybrałem "płacę z iPKO", przekierowało mnie na stronę PayU, które powiedziało po akceptacji regulaminu, że sorry, ale PKO BP do 09.09.2013 nie działa bo mają przerwę techniczną.... wróciło mnie na stronę allegro, na której był radosny komunikat "Nie znaleziono strony lub wystapil blad.".
OK, wróciłem do wyboru płatności, spróbowałem jeszcze raz, ten sam problem, z tym, że już bez lądowania na PayU.
Wróciłem ponownie, wybrałem kartę kredytową.... i znów komunikat "Nie znaleziono strony lub wystapil blad."
OK, pewnie winne są ciasteczka.
Zalogowałem się na drugim komputerze, koszyk pusty....
OK, wrzucam 1 książkę.......... i amba "Ksiazka znajduje sie juz w koszyku lub na Twojej pólce."....
Popróbowałem różnych rzeczy, ale nic.
No to wylogowałem się, stworzyłem koszyk od nowa, przechodzę do płacenia, loguję się i co?
I dostaję komunikat, że koszyk jest pusty bo  publikacje, które mam już na półce zostały skasowane z koszyka....
Oczywiście półka jest pusta.

Czy oni nie mają testów żadnych? Bo sorry, toż to jest coś co powinno być w trakcie testów przez developera znalezione.
I to ma być firma, która buduje największą w Polsce platformę e-commerce? 
To współczuję, bo jakby wam to powiedzieć to delikatnie..... no nie umiecie.......

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Taa.. PostPC... znaczy zamiast PC będziesz nosić ze sobą masę innych rzeczy
IKO
To PKO BP....
Google AppInventor for Android, ktoś się już bawił?
Sezon na Chrome