czwartek, marca 12, 2020

Utrata keystore szansą na odwyk od Facebook? ;-) - chyba jednak nie ;-)

Mam tak, że gdy jestem przy komputerze i mi się nudzi, albo na coś czekam (np. build czy uruchomienie aplikacji) to przełączam się na przeglądarkę i wpisuję jeden z kilku adresów.
Facebook, Wyborcza, IPKO, LinkedIn, Newsweeka albo stronę gdzie można kupić obligacje skarbowe.
Nie myślę wtedy to jest totalny odruch.

No i teraz miałem jakiś problem z firmowym Macbookiem i mi się skasował keystore, więc mój Chrome nie zna moich haseł do tych stron ;-) (i dziwne nie chce ich pobrać od Google, na telefonie działa synchronizacja, a tutaj się nie chcą pociągnąć....)

Jest więc szansa, że przez kolejne kilka dni mojego wyjazdu nie będę mógł wchodzić na te strony (bo oczywiście nie pamiętam hasła, a taka Wyborcza np. nie chce mi przysłać maila z instrukcją jak zmienić hasło ;-)) i przez to może się oduczę tego sprawdzania ;-) [OK, jednak się nie oduczę bo na telefonie udało mi się zajrzeć do haseł ;-)]


Podobne postybeta
Dla Java'y Apple Silicon M1 to jednak nadal x86 ;-)
Wyzwalająca moc CMD-Q ;-)
Mały pomocny coś macOS'a
A może by tak porzucić prasę i social media?
Nauka, głupcze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz