sobota, września 17, 2022

Mały pomocny coś macOS'a

Jestem nadal w Juracie, byłem tu pierwszy raz (od 30 lat ;p) w tamtym roku, wtedy podano mi hasło do WiFi.
Wpisałem je do telefonu, prywatnego laptopa, firmowego laptopa i tableta.....
Byłem tu ponownie w marcu, wtedy miałem inny telefon już, ale hasła nie musiałem podawać.
Kolejny raz w czerwcu, teraz miałem innego laptopa firmowego (choć z tej samej firmy) i hasła nie musiałem podawać, to samo z drugim tabletem.
Teraz we wrześniu mam znów innego laptopa firmowego (z innej firmy ;-)) i znów hasła nie musiałem podawać ;-)
Bo w telefonie załatwiła to synchronizacja haseł z Androida, a na laptopach i tabletach iCloud.

Nie wiem czy coś takiego jest teraz w Windows, za moich czasów tam nie było ;-)
Na Linuksie też tego nie miałem i nie mam (bo raz na jakiś czas jednak użyję Ubuntu).

Stąd wdzięczny jestem za synchronizację haseł do WiFi między urządzeniami od Apple ;-)



Podobne postybeta
Symlink zamiast zmiany nazwy usera ;-)
Workation ;-)
Utrata keystore szansą na odwyk od Facebook? ;-) - chyba jednak nie ;-)
Epigenetyczne filtrowanie rekruterów pt 2 ;-)
DisplayPort.... za jakie grzechy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz