czwartek, kwietnia 13, 2023

Wyzwalająca moc CMD-Q ;-)

OK dziś po około milionie lat (9 latach) używania macOS (wcześniej OSX) zacząłem świadomie używać CMD-Q i mój laptop przyspieszył ;p
Spróbuję CMD-Q poużywać na moim firmowym laptopie, może też przyspieszy? ;-)

Chociaż może nawet nic nie przyspieszyło, ale jak przełączam aplikacje to widzę dużo krótszą listę i może przez to mam wrażenie, że wszystko jest takie szybsze? :-)

W przypadków komputerów ja zwykle nic nie zamykam, a macOS tu ma też to, że użycie X w okienku zwykle nie zabija aplikacji... i przez to zwykle mam otwartą całą masę apek.
2 tygodnie temu potrzebowałem KDiff3? To nadal gdzieś tam z tyłu działa. To samo Excel (czy w domu Numbers albo OpenOffice.org) albo SourceTree.

Ciekawe jak długo wytrzymam ;-)

A, jest jeszcze taki fajny programik Quitter for Mac, w którym można włączyć automatyzowanie zamykania apek, które się otworzyło i nie używa przez jakiś tam czas ;-)
U mnie na liście są Firefox, Opera i parę innych, ale i tak się tego dużo zbiera i wtedy CMD-Q pomaga.



Podobne postybeta
Windows....
Migracja
Plastikowa supermoc
Utrata keystore szansą na odwyk od Facebook? ;-) - chyba jednak nie ;-)
Dalsze śledzenie geolokalizacji Google'a :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz