czwartek, marca 12, 2020

Niepewność wielostopniowa ;-)

Nowe hobby mam od wczoraj ;-)

Sprawdzam tę stronę i jak wygląda tak jak niżej i pisze On schedule to jest dobrze ;-)


Bo Prezydent Trump ogłosił ban na przylot do USA od jutra od północy (czyli od piątku z 13 an 14 marca 2020) osób które przebywały w strefie Schengen na 14 dni przed przylotem do USA, chyba że są rezydentami USA lub członkami ich rodzin.

Ja chcę wylecieć z USA do Europy, nie w drugą stronę, ale jednak linie lotniczne działają tak, że samoloty latają w obie strony ;-)
No i jest ryzyko, że może jednak United uzna, że i tak mało ludzi lata, a musieliby wieźć powietrze z Europy i może uznają, że odwołają mój lot ;-)
W końcu samolot wracać do USA będzie już po wejściu bana w życie ;-)

To jest więc moje pierwsze źródło niepewności, do tego wiem, że przebookowanie by mnie kosztowało 2300 euro, więc tego nie robię... w najgorszym przypadku tutaj zostanę (raczej mało prawdopodobne), a legalnie mogę zostać do stycznia czy lutego 2023 roku ;-) (wiza L1 ma swoje plusy ;-)), a do wtedy 30 dniowy ban raczej zdejmą.
W razie czego też samoloty będą nadal latały przez UK czy Irlandię, albo Kanadę więc w razie czego droga się powinna znaleźć...\
Moje drugie zmartwienie jest czy aby jak już będę leciał takie Niemcy nie wprowadziły w ramach retorsji podobnego banu w drugą stronę....
Trzecie zmartwienie jest, że Polska wprowadzi zakaz wjazdu.
Czwarte, że wszystko się uda, ale Tesco mi nie przywiezie żadnych zakupów w sobotę bo ludzie wszystko wykupią....

Czasem chciałbym nie mieć wyobraźni ;-)


Podobne postybeta
Wróciłem z USA :-) i to bez przygód :-)
1096 dni...
Autobus ze skrzydłami...
Raport z planety Z ;-)
Kocham Cię, Europo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz