poniedziałek, marca 23, 2020

A może by tak Macbooka Air?

Od półtora roku moim głównym komputerem jest MBP 15 i jestem nim zachwycony.
W pracy MBP w różnych wersjach używam od blisko 6 lat i też jestem zachwycony.
No i ostatnio mi po głowie zaczął chodzić nowy Macbook Air. Jako taki komputer "kanapowy".

Teraz "kanapowcem" jest mój firmowy MBP15, ale to przez to, że na kanapie jest teraz moje biuro:


(zresztą zdecydowanie wygodniejsze niż "centrum biznesowe" w Crowne Plaza w Foster City gdzie zacząłem tę serię "pracy z domu", albo fotel w lobby tamże, łóżko w pokoju było OK, ale nadal kanapa lepsza ;-), choć przyznam, że ciągnie mnie do zmienienia miejsca bo jednak to jest moja kanapa, a nie biuro)

Liczyłem, że iPad Pro będzie dobrym kanapowcem i niby jest, ale jednak ta folio klawiatura wymaga lepszej podstawki. Choć iPad Pro jest niezastąpiony w samolocie... choć w economy dobrze mieć wtedy miejsce obok by móc odłożyć tackę z jedzeniem po tym jak się zje, a jeszcze nie zbierają (a jak się wybiera posiłek specjalny to przynoszą czasem nawet 20 minut wcześniej).

Ale nie wiem czy jak już to może by pójść w MBP16? I wtedy z tego MBP16 uczynić mój główny komputer, a moje obecne MBP15 uczynić "kanapowcem"?


Podobne postybeta
Względność ceny - czemu bezdomni w USA miewają iPhone'y?
Noblowisko
Nie znoszę pisania na telefonie....
Mieszkanie po Kalifornijsku ;-)
Śmierdząca ryba wolności ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz