sobota, sierpnia 03, 2019

Sen daje dobry humor ;-)

Taka obserwacja z dziś, sen działa cuda ;-)
W czwartek miałem podły humor.
A w piątek wspaniały.
Czemu? Bo obudziłem się dopiero po 8 godzinach 15 minutach snu ;-)

Ja świetnie sobie daję radę śpiąc po 6 i mniej godzin dziennie, ale raz na jakiś czas przychodzi moment gdy albo mam emergency shutdown i po prostu zasypiam i śpię dłużej, albo taki dzień gdy jestem w tak podłym nastroju, że nadlatująca asteroida wydaje mi się być wspaniałą perspektywą (chociaż nie, nawet wtedy nie jest wspaniałą perspektywą).

Do tego widziałem dziś jaką mamy atmosferę w biurze ;-)
Jeden z naszych managerów wraca po roku do USA i tak na koniec były jeszcze pierogi (impreza była w czwartek) i się spóźniały, i całe to przeżywanie tego spóźniania się, później radość z tych pierogów i to jak wszyscy to przeżywali pokazało, że my się chyba naprawdę lubimy ;-)


Podobne postybeta
Kuchenka mikrofalowa
Praca na stojąco - wersja pro ;-)
Linia poleceń rządzi!
Jak się poluje na programistów ;-)
Sposób na upierdliwych użyszkodników

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz