wtorek, października 27, 2009

Sposób na upierdliwych użyszkodników

Wczoraj w pracy zostałem jak zwykle zaatakowany przez jakiegoś użyszkodnika Gadacza lub Nowego Gadacz, jednego z tych co to dodają mnie do listy kontaktów choć w życiu się do mnie nie odezwali, a później gdy robią w ramach jakiegoś głęboko niezrozumiałego procesu przegląd znajomych na Gadu-Gadu to nie mają pojęcia kto to jest więc zadają głupie pytania.
Szło to mniej więcej tak:

<natręt> 12:30 kto ty?
widzę co pisze to zamykam okienko
<natręt> 15:30 może ten od nowego gadacza?
nadal milczę
<natręt> 15:40 gdfgdfgdfgdfpeprweprwepwerwerpwe
<natręt> 15:41 sll;we;w;e;weew;weewewewe
[..]
<Ja> 15:43 właśnie zarabiasz sobie na dopisanie do listy ignorowanych
<natręt> 15:44 ty idioto!

I wtedy wpadłem na pomysł!
A może by tak dodać do Nowego Gadacza i Gadacza ficzer, który pozwalałby mi na tworzenie czarnej listy użyszkodników którym program NIGDY by nie działał? :-)
Z ładnym komunikatem:

Niestety z jakichś powodów trafiłeś/trafiłaś na moją czarną listę, dlatego najlepiej zrobisz odinstalowując ten program bo i tak się nim nie nacieszysz.

To tak podły pomysł, że aż zabawny ;-)


Podobne postybeta
No to posprzątane, pójdę siedzieć, za obrazę uczuć religijnych....
I po wyborach :-)
Książeczki :-)
Pocieszna reklama - Kurs programowania za 1999 złote
Sen daje dobry humor ;-)

1 komentarz:

  1. Gdybyś przyjacielu dodał opcję filtrowania statusów od osób "niepożądanych" byłbyś moim prywatnym bogiem :)
    Niestety ze smutkiem muszę stwierdzić, że na GG 7.7.0 build 3746 (tym najbardziej użytecznym z nowych) synteza nie pracuje. Serwer działa. Gadacz komunikuje się z w/w jednak czytać nie czyta.
    Ale i tak trzymam kciuki za dalszy rozwój aplikacji.

    OdpowiedzUsuń