wtorek, lutego 03, 2015

Praca na stojąco - wersja pro ;-)

Kiedyś już próbowałem pracować w domu na stojąco, ale nie do końca mi to wychodziło, głównie z powodów technicznych.

Od jakiegoś czasu mam jednak biurko, które potrafi zmieniać wysokość.


Prezentuje się tak jak to widać na zdjęciu powyżej.

Nie do końca wiem czy to jest spowodowane tym, że na razie mam takie sobie krzesło do pracy z komputerem ;-), czy tym że zdecydowanie preferuję pracę na stojąco, ale jakoś chętniej pracuję na stojąco niż na siedząco ;-)
W założeniu miałem codziennie tak po 22 z godzinę postać, ale zdarza się często, że o wiele wcześniej przełączam biurko w tryb stojący i koduję.
Siedzę głównie oglądając coś na YouTube (np. ten kurs Design Patternów, który jest pierwszym przy którym nie zasypiam.... taki hint tajemnica tkwi w oglądaniu go z 1.5x prędkości ;-)), albo czytając.
Programowanie mi na razie naturalniej przychodzi na stojąco.

Największą wadą biurka w trybie pracy na stojąco jest to, że kable wyglądają o wiele ohydniej niż normalnie ;-)


Podobne postybeta
"Praca" na stojąco i Chromebook - to działa :-)
"Fizyczny" projekt, jak zacząć?
Praca z komputerem na stojąco...
Biurko
Pixel vs iPhone ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz