niedziela, maja 05, 2019

Znaczek Vege

Wróciłem z Wenecji, fajnie było. Ogólnie lubię Wenecję.

Ale tam znów był problem, który mam od czasu gdy nabawiłem się wegetarianizmu*.

Jak mam filtrować menu w poszukiwaniu czegoś co jest vege to mi się odechciewa i idę dalej ;-)
Stąd wydaje mi się, że fajnie by było gdyby wprowadzić sugestię oznaczania w odpowiedni sposób dań wegetariańskich (i wegańskich).

Chociaż z drugiej strony, ja nie jestem foodie, w życiu nie spędziłbym więcej niż 30 sekund na przeglądaniu menu. Może więc są jakieś subtelne znaki, których po prostu nie widzę ;-)
Dla mnie najprościej by było gdyby był listek przy nazwie, a jeszcze lepiej jakby było na zielonym tle i większymi literami ;-)


* - tak koło roku 100%, wcześniej przez jakieś pół roku 95% ;-)


Podobne postybeta
Słaba pamięć, słaba
Testowanie złe...
Przyroda...
Weekendy robią znów za krótkie.....
Minisec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz