czwartek, listopada 20, 2008

Słaba pamięć, słaba

Oj słabo u mnie z pamięcią, słabo ;-)Próbowałem dziś coś napisać w Delphi. Kiedyś pisałem w tym namiętnie i dużo, w końcu Pascal był moim pierwszym prawdziwym językiem programowania ;-)Ale teraz mam poważne problemy ;-)Problem pierwszy to notoryczne zapominanie, że w Delphi przypisanie to :=.Problem drugi to ' zamiast " do oznaczania łańcuchów.Problem trzeci to brak klas takich jak HashMap z Java'y ;-)Problem czwarty składnia, po prostu zapomniałem.A najlepsze jest to, że 5 lat temu pisałem w Delphi dla pieniędzy :-) a gdy niecałe 3 lata temu [dokładnie zaś ujmując 31 miesięcy temu ;-)] znów pisałem w Delphi to też miałem te same problemy ;-)


Podobne postybeta
Znaczek Vege
Bateria - rozmiar ma znaczenie ;-)
Kontekstowe zapominanie ;-)
Dlaczego jeszcze nie kupiłem samochodu? ;-)
Zbiegi okoliczności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz