sobota, marca 20, 2010

100USD to jednak za dużo.....

Jakiś czas temu ktoś zasugerował mi bym dodałem OOo2GD do Google Apps Marketplace, bo są tam rzeczy, które mogą pomóc firmom na zintegrowanie się z ekosystemem Google. Zajrzałem, stworzyłem sobie profil Vendora, przeczytałem TOS..... i zrezygnowałem ;-)

Za samo wylistowanie OpenOffice.org2GoogleDocs wśród aplikacji musiałbym zapłacić 100 USD.
Chciałbym by firmy miały możliwość łatwiejszego znalezienia mojej wtyczki, ale nie mam zamiaru na to wydawać 100 USD. Niby nie są to jakieś zabójcze pieniądze, ale jaki mam w tym interes? Żaden.

Podobnie jest z Android Marketem, za to by móc publikować swoje aplikacje trzeba zapłacić 25 USD, a i tak mieszkając w Polsce nie można dodać płatnych aplikacji.

Rozumiem istnienie tych opłat, chodzi o to by zapewnić w miarę wysoki poziom aplikacji, bo przecież nikt nie zapłaci 25 czy 100 dolarów po to by wrzucić głupi programik....... 25 USD do Android Market jakoś można znieść, ale te 100 USD do Google Apps Marketplace to ciut za dużo ;-)

Liczę, że firmy chcące używać OpenOffice.org i Google Docs znają stronę OpenOffice.org Extensions i że trafią tak na moją wtyczkę ;-)


Podobne postybeta
Strona z pomocą dla OOo2GD
Amazon Kindle Fire....
Java wygrała ;-)
Stopnie trudności ;-)
Fix na problem, który męczył Bloggeroida od lat.....

2 komentarze:

  1. "przecież nikt nie zapłaci 25 czy 100 dolarów po to by wrzucić głupi programik"
    To wyjaśnia tak dużą ilość różnych "Fart[..]" w App Store. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idea była niezła, ale właśnie na tym się wyłożyła ;-)
    No i wykłada się jak na razie na tym, że Google nie rozwiązało jeszcze kwestii finansowych w reszcie świata, bo płatne aplikacje na Androida mogą na razie pisać ludzie tylko z 8 krajów, a kupować chyba z 11. Apple chyba to szybciej zrobiło takie bardziej ogólnoświatowe.

    OdpowiedzUsuń