wtorek, czerwca 14, 2011

Java wygrała ;-)

Lud przemówił ;-)

Wg. ankiety jaką tu w ostatnią niedzielę wstawiłem przyszłością jest Java ;-)

Java (nie tylko język, ale cały ekosystem z Groovy czy Scalą) uzyskała 60% głosów.
.NET uzyskał 20% głosów,
Inne uzyskały 20% głosów.

Wśród innych znalazły się Perl, Brainfuck, JavaScript i Python.

Obecność Brainfucka świadczy, że ktoś sobie zażartował ;-)

Głosów oddano łącznie 20 ;-) 12 było za Java'ą i jej ekosystemem, 4 za .NET i po jednym za Perlem, Brainfuck'iem, JavaScriptem i Pythonem (ten był także za całym Open Source :-)).

Czy te wyniki coś znaczą? Raczej nie, bo spodziewałem się podobnych ;-) Wiem kto czyta mojego bloga i kto "śledzi" mnie na Google Buzz i są to raczej ludzie z obozu Linuksa/Java'y niż Windows/.NET'a ;-)
Sam jestem z grupy Windows na biurku, Linux na serwerze, Java do programowania ;-)

Choć z drugiej strony mam nadzieję, że wyniki te pokazują prawdę ;-) i że tak będzie.
Nie życzę śmierci .NET i C#, ale zdecydowanie wolałbym uniknąć świata w którym one byłyby najważniejszymi "językami", dla mnie C# to popsuta Java, choć wiem, że wiele osób kocha C# i nienawidzi Java'y, ich prawo, ja wolę Java'ę i dlatego cieszy mnie wizja świata gdzie Java ma lepszą przyszłość ;-)


Podobne postybeta
Java 8 to taki wodospad ;-)
Java, .NET czy może ktoś jeszcze? ;-)
A może by tak porzucić prasę i social media?
100USD to jednak za dużo.....
Projekty ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz