wtorek, lutego 16, 2010

Najwspanialsze Widowisko Świata - Świadectwa Ewolucji



Jakiś czas temu pisałem tutaj o oryginale, a dziś już mam polskie tłumaczenie :-)
Najnowsza książka Dawkinsa wydana jest chyba nawet ładniej niż oryginał ;-) tłumaczenie też po przejrzeniu pierwszych paru stron nie jest złe [a na pewno lepsze niż takie, które ja bym stworzył :-)].
Książka w księgarniach pojawiła się w Dzień Darwina, czyli 12 lutego :-)

Jak widać po tytule wydawnictwo CiS zdecydowało się go zmienić, bo początkowo wg. ich strony książka miała nosić tytuł "Najwspanialsze przedstawienie w dziejach świata. Świadectwa ewolucji". Zmian chyba wyszła na dobre.

Cena niestety do najniższych nie należy bo winszują sobie 69 złotych za książkę, ale na szczęście jak widziałem w księgarni zainteresowanie jest :-) Może więc ktoś się pokusi o wydanie Ancestor's Tale.

Moje wrażenia o książce w moim wpisie o oryginale "The Greatest Show on Earth: The Evidence for Evolution".

Btw. czytając tą książkę człowiek przestaje się dziwić, że inna książka Richarda Dawkinsa Samolubny Gen była, a pewnie jeszcze nadal jest jedną z lektur na wydziałach literatury w Wielkiej Brytanii i USA jako przykład tego jak należy pisać o Nauce :-)


Podobne postybeta
The Greatest Show on Earth: The Evidence for Evolution
Książki, książeczki, książunie ;-)
Oko czasu
Now książki "na kolejce"
"Bóg urojony"

2 komentarze:

  1. Po przeczytaniu tego wpisu, zamówiliśmy z Gerym "BÓG UROJONY" i "NAJWSPANIALSZE WIDOWISKO ŚWIATA". Ha, szaleństwo :-))). Kiedy opisujesz "zero- jedynkową" rzeczywistość mniej cierpi na tym rodzinny budżet:-))).

    OdpowiedzUsuń
  2. I będzie, że rujnuje budżety rodzinne namawiając do kupowania książek ;-)
    Ciekawa sprawa jest taka, że oryginał tej drugiej ksiązki na Amazon.co.uk kosztował mnie równowartość 45 złotych ;-) a nasza wersja kosztuje 69 ;-) Ot widać bogatsi jesteśmy niż Brytyjczycy ;-)

    OdpowiedzUsuń