środa, sierpnia 06, 2008

Oko czasu

Tak :-) Od jakichś 2 tygodni w księgarniach jest nowa książka Arthura C. Clarke'a i Stephena Baxtera - Oko Czasu. Jest to pierwszy tom trylogii Odyseja Czasu.Czytałem ją jak na razie w oryginale, polskie tłumaczenie czeka aż mi minie stres związany z pewnymi osobistymi wydarzeniami, i powiem że warto :-) Zdradzę też tajemnicę, że w drugiej części robi się jeszcze ciekawiej. Trzeba tylko liczyć na to, że w Polsce pojawią się wkrótce kolejne części [najbardziej czekam na 3 i ostatnią bo jeszcze jej nie czytałem, a jakoś nie mogę jej znaleźć ani w American Bookstore, ani w Empiku [OK, chyba widziałem ją w ich sklepie internetowym], ani w Merlinie :-(, ani mi się na razie w planach nie pojawia żaden wyjazd do stanów ;-)]. A jak już marzymy to może wydana zostanie też ostatnia książka Clarke'a - The Last Theorem, a może [co już jest totalną fantazją ;-)] ktoś pokusi się o reedycję jego starych książek......Podsumowując - gorąco polecam Oko Czasu, świetna książka.[zdjęcie okładki pochodzi ze strony wydawnictwa Etiuda - http://www.etiuda.net/?p=productsMore&iProduct=96]


Podobne postybeta
Clarke
Najwspanialsze Widowisko Świata - Świadectwa Ewolucji
Jestem na książkowym głodzie.....
Motocosie
Giganci produktywności w IT ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz